نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > همایش نظام جامع آموزش مهارتی ، مشارکت بخش خصوصی در آموزش مهارتی ۱۱ اردیبهشت برگزار می شود
۵۵ بازدید

همایش نظام جامع آموزش مهارتی ، مشارکت بخش خصوصی در آموزش مهارتی ۱۱ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر اصغر کشتکار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و دبیر علمی این همایش با اعلام این خبر افزود: همایش نظام جامع آموزش مهارتی ، مشارکت بخش خصوصی در آموزش مهارتی از سلسله نشست های تخصصی کنگره ملی آموزش هدفمند ، مهارتی و‌ نیاز محور است که با حضور صاحبنظران، متخصصان ، مدیران و اعضا هیات علمی دانشگاه برگزار می شود.
دکتر کشتکار در ادامه اظهار داشت: این همایش و نشست های تخصصی آن در راستای برگزاری کنگره مذکور فرصت مغتنمی است تا با طرح مدلی تحولی به تبیین نقش نظام آموزش عالی علمی کاربردی در دستیابی به اشتغال پرداخت.
دبیر علمی همایش نظام جامع آموزش مهارتی ، مشارکت بخش خصوصی در آموزش مهارتی در خاتمه گفت: در این نشست ، دانشگاه جامع علمی کاربردی  میزبان صاحبنظران و متخصصان این موضوع خواهد بود که با مشارکت موثر به بحث و  تبادل نظر و تبادل تجارب و اطلاعات حول موضوعات همایش می پردازند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا