نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > نهمین جلسه هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آمزوش علمی کاربردی استان اردبیل برگزارشد
۳۳۶ بازدید

نهمین جلسه هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آمزوش علمی کاربردی استان اردبیل بصورت مجازی و به منظور بررسی آخرین وضعیت مراکز آموزشی قبل از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، در این جلسه که بصورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، دکتر داریوش لطیفی در محکوم نمودن  سخنان اخیر رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) مطالبی را ارائه نمود.

رئیس واحد استانی اردبیل در ادامه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت دانشگاه جامع علمی کاربردی، با اشاره به تثبیت و تعالی جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در میان دانشگاه های بزرگ، این دانشگاه را در اجرای آموزش های مهارتی و اشتغال محور و در راستای سیاست های کلان کشور بخصوص عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مصمم و جدی عنوان کرد.

لطیفی رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی را در میزان پذیرش دانشجو در این شرایط حاکم بر فضای آموزش عالی رضایتخبش توصیف کرد و افزود: هر چند با تلاش های انجام یافته شاهد ارتقای کیفیت آموزشی و خدمات اموزشی در سطح مراکز آموزش عالی و دانشگاههای کشور هستیم، ولی برای رسیدن به شرایط کاملا ایده آل همت بیشتری را می طلبد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در پایان صحبت های خود نسبت به رعایت کامل تشکیل کلاس ها و دستورالعمل های آموزشی تاکیدنمود.

همچنین در قسمت های مختلف این جلسه مجازی، روسای مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت واحد استانی اردبیل و کارشناسان واحد استانی نظرات و مطالب خود را در حوزه های مختلف مطرح و بر پیگیری مکاتبات از طرف مراکز آموزشی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا