نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > نخستین هم‌اندیشی مدرسان مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد
۴۷ بازدید

به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم و استاد، نخستین هم‌اندیشی مدرسان مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار شد.

در این هم‌اندیشی که با حضور 30 نفر از مدرسان مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، رئیس و معاونان موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد، مهم‌ترین دغدغه‌ها، مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه آموزش، تدریس و امور مدرسان مراکز شد.

دکتر محمدعلی گودرزی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، در این نشست، ضمن گرامیداشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم گفت: وظیفه موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی، توانمندسازی دانشجویان است و با توجه به اینکه صرفِ حضور دانشجویان در کلاس نمی‌تواند به این هدف منجر شود، اساتید باید بتوانند با درنظرگرفتن همه محدودیت‌ها و محذورات، کلاس را جذاب کنند.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید تفکر نسبت به نظام آموزش مهارتی تغییر کند، گفت: آموزش‌های مهارتی همچنان خواهان بسیاری دارد و افزایش پذیرش در دوره‌های اخیر نشان‌دهندۀ این واقعیت است.

وی افزود: مدرسان باید نقش پررنگ‎‌تری در مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانشجویان ایفا کنند. رئیس موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی با تاکید بر حمایت از پژوهش‌های کاربردی اساتید و مدرسان مراکز با رویکرد تقویت محتوای آموزشی گفت: با تشکیل شورای تدوین دوره‌های آموزشی، از مدرسان مراکز برای حضور در کارگروه‎های این شورا دعوت خواهد شد.

در این جلسه، محمد زیبنده از مرکز بابل، مجید آخوندی از مرکز زنجان، مریم صالحیان از مرکز سمنان، محمدباقر حلم‌زاده از مرکز مشهد، مجید عباسان از مرکز صفادشت، علی‌اصغر فراتی از مرکز سمنان، زهرا نیک‌اندیش از مرکز کرمان، زینب جعفری از مرکز زنجان و عاصفه ماهیچیان از مرکز سمنان دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا