نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل: دانشگاه جامع علمی کاربردی نقش مهمی در تربیت نیروی متخصص و ماهر دارد
۲۵۰ بازدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، دکتریعثوب نژاد محمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل نیز در بخشی از مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: : دانشگاه جامع علمی کاربردی نقش مهمی در تربیت نیروی متخصص و ماهر داشته و دارد.

وی افزوددر این دانشگاه اقدامات مناسبی در خصوص تخصص گرایی انجام گرفته و با تدابیری که انجام گرفته، آموزش ها ارتقای کیفی یافته است.

نژادمحمد با بیان اینکه بزرگترین مشکل جامعه در حال حاضر بیکاری است، اضافه کردتربیت نیروی انسانی ماهر در این دانشگاه کمک بزرگی به ایجاد اشتغال و تسهیل بازار کار می کند.

معاون استانداری اردبیل، همسویی دستگاه های اجرایی با دانشگاه جامع علمی کاربردی را ضروری دانست و گفتافراد شاغل در دستگاه ها برای ارتقای مهارت و تخصص می توانند از آموزش های این دانشگاه بهره مند شوند.

وی بیان کرددوره های آموزشی مشترک بسیاری با دانشگاه علمی کاربردی استان برای ارتقای مهارت ها برگزار شده که امید می رود این همکاری ها تداوم یابد.

همجنین در حاشیه این مراسم دکتر سید مهدی جوادی مذاکره ای اختصاصی در ارتباط با ضرورت تقویت ارتباط بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و دستگاههای اجرایی استان با ریاست عالی دانشگاه انجام داد.

مشاور استاندار در امور دانشگاهها و مدیر کل برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری اردبیل ضمن تاکید بر کاربردی کردن پایان نامه ها و پروژهای دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاقه مندی استانداری اردبیل را بر همکاری دو جانبه ابراز کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا