نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راه حمایت از اشتغال به درستی عمل کرده است
۶۶ بازدید

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در دیدار با رئیس واحد استانی اردبیل گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راه حمایت از اشتغال به درستی عمل کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، در این دیدار رحیم زاده مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان، ضمن تبریک روز معلم، موضوع تعلیم و تربیت را یکی از ارکان اساسی و لازمه رشد هر جامعه دانست.

وی تعریف چشم انداز و هدف مشترک را در راستای رسیدن به اشتغال پایدار جوانان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی را در مبارزه با جنگ اقتصادی بیان کرد.

رحیم زاده، پایداری اشتغال را یکی از مسائل اساسی جامعه دانست و از تلاشها و قدم های مثبت دانشگاه جامع علمی کاربردی در راه حمایت از اشتغال استان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این نشست دکتر تورج حسن زاده رئیس واحد استانی اردبیل با تبیین جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی بر ضرورت همفکری، تعامل و همکاری در خصوص مبارزه با داعش بیکاری تأکید کرد.

رئیس واحد استانی اردبیل به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب بر لزوم اشتغال فارغ التحصیلان بیکار اشاره و کمک به اشتغال این استان را از ماموریت‌های اساسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری بیان کرد.

وی دانشگاه جامع علمی کاربردی را دانشگاهی پویا و انعطاف پذیر معرفی و ورود جدّی و مأموریت دانشگاه در موضوع صلاحیت حرفه ای را گامی موثر در افزایش کارایی بخش های مختلف کشور بیان کرد.

در پایان این نشست طرفین بر لزوم افزایش همکاری، شناسایی و نیازسنجی مشاغل نوظهور، افزایش بهره وری نیروهای شاغل در واحدهای صنعتی، راه اندازی و ساماندهی مراکز کاریابی، برگزاری دوره های تخصصی برای نیروهای جدید الاستخدام تأکید کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا