نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از مرکز جهاددانشگاهی اردبیل بازدیدکرد
۶۱ بازدید
به منظور اجرایی شدن طرح پایش مراکز علمی کاربردی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از مرکز جهاددانشگاهی اردبیل بازدید.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، دکتر تورج حسن زاده، در جریان بازدید از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، گفت: بازدید دوره‌ای از مراکز فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان اردبیل با هدف رفع مشکلات احتمالی و با هدف تسریع طرح پایش مراکز تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، از قبیل مرکز مشاوره، کتابخانه، سایت کامپیوتر و …ضمن قدردانی از زحمات رئیس مرکز و کارکنان آن بر تعریف و تدوین دوره‌های جدید و بر برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تاکید کرد و بر پیگیری و رفع مشکلات مراکز آموزشی قول مساعد داد.
دکتر حسن زاده، جذب تعداد دانشجویی بیشتر در این مرکز نسبت به مراکز دیگر را نشان همدلی و در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی عنوان کرد وگفت: امکانات بیشتر و ارائه خدمات بهتر و بیشتر در زمنیه‌های علمی، فرهنگی و غیره زمینه جذب دانشجو را فراهم خواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به بیانات ریاست عالی دانشگاه، سیاست‌های دانشگاه کاملا اشتغال محور و مهارت‌آموزی بوده، لازم است مراکز آموزشی فارغ از هرگونه مسایلی با این سیاست همراه و همگام شوند.
در ادامه این بازدید رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل نیز به سیاست و برنامه‌های مرکز در راستای جذب حداکثری دانشجو تصریح کرد: به همت همکاران مرکز سعی شده است با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب‌های مختلف از جمله مسابقه، مناظره، اردو، نشست‌های فرهنگی و علمی  و … تنوع و جذابیت برای دانشجویان ایجاد نماییم.
دکتر امید علاف اکبری، به تنوع رشته‌های دانشگاهی در این مرکز نیز اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون با 19 کد رشته فعال در خدمت هم استانی‌ها و طالبین علم و مهارت هستیم و در بیش از 9 کد رشته دانشجویان در حال تحصیل هستند.
وی تعداد دانشجویان این مرکز را بیش از 400 دانشجو اعلام کرد و افزود: با مدیریت وپیگیری دانشجویان هم اکنون 6 کانون فرهنگی  و 6 انجمن علمی در مرکز فعال است که در قالب این مراکز برنامه‌های علمی و فرهنگی در مرکز برگزار می‌شود.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از راه‌اندازی مرکز مشاوره در این مرکز در فضایی مناسب خبر داد وگفت: بوفه دانشجویی نیر در حال راه‌اندازی است که به زودی فعالیت این مکان دانشجویی نیز آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا