نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > ثبت نام از متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۷ مهرماه ۹۹ تمدید شد
۲۵۲ بازدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تمدید زمان ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی(ناپیوسته) این دانشگاه تا ۱۷ مهرماه سالجاری خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سفر به واحد استانی کردستان و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و پیشنهاد مراکز آموزش علمی کاربردی، ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) این دانشگاه تا روز پنج شنبه ۱۷ مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) این دانشگاه می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

گفتنی است آخرین اصلاحات مربوط به دفترچه این دوره از ثبت نام دوره کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده می باشد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا