نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > برگزاری دومین نشست هم اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان اردبیل
۵۷ بازدید

دومین نشست هم ‌اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت واحد استان اردبیل، در محل سالن کنفرانس این واحد استانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر تورج حسن زاده با ارائه تحلیلی از نگاه جدید جامعه به آموزش عالی افزود: مباحث روز در آموزش عالی حول و محور آموزش های مهارتی و اشتغال محور می چرخد. لذا جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی روز به روز قوی تر شده و منجر به افزایش اعتماد مردم و مسئولین شده است.

رئیس واحد استانی اردبیل ادامه داد: با توجه به بیانات ریاست عالی دانشگاه، سیاست های دانشگاه کاملا اشتغال محور و مهارت آموزی بوده، لازم است مراکز آموزشی فارغ از هرگونه مسایلی با این سیاست همراه و همگام شوند.

وی همچنین به نقش پررنگ دانشگاه جامع علمی کاربردی در رویدادهای مهم کشوری و استانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با رایزنی ها و هماهنگی هایی که با مسئولین استانی انجام و با استقبال خوب آنها تفاهمنامه هایی نیز امضاء می شود، امیدواریم بخش های خصوصی و دولتی از ظرفیت ها و پتانسیل های این دانشگاه در آموزش های مهارتی نیروهای مورد نیاز خود، آنطوری که شایسته و بایسته است استفاده کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخشی از صحبت های خود ضمن تشویق مراکز به تلاش مضاعف بویژه در راستای تعریف و تدوین دوره های جدید و تأکید بر برگزاری دوره های کوتاه مدت، بر پیگیری و رفع مشکلات مراکز آموزشی قول مساعد داد.

شایان ذکر است در بخش های مختلف این جلسه روسای مراکز آموزش علمی کاربردی و همکاران واحد استانی نیز در نوبت های مختلف به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و دوره های درخواستی مراکز مورد تحلیل و بررسی قرارگرفت.

همچنین در این جلسه از خدمات 8 ساله هادی قدیمی رئیس سابق مرکز آموزش علمی کاربردی ذوب آهن اردبیل با اهدای لوح تقدیر تجلیل و رضوان سرشار بعنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا