نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > اخبار آموزشی > بازدید دانش آموزان از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل
۵۱۳ بازدید

به گزارش حوزه دانشجویی فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی اردبیل، دانش آموزان هنرستان های غیر انتفاعی پروفسور هشترودی و مبتکران اردبیل، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل بازدید کردند.

سلیم پناهی، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این بازدید به منظور آشنایی دانش آموزان با محیط دانشگاهی انجام می گیرد، افزود: این گونه بازدیدها موجب ایجاد انگیزه و کسب اطلاعات لازم در زمینه اشتغال و تحصیل دانشگاهی در دانش آموزان می شود.

پناهی رسالت و علت وجودی دانشگاه علمی کاربردی، مهارت آموزی است یادآور شد: در این بازدید دانش آموزان با مزیت ها، امکانات، تجهیزات، رشته های مختلف تحصیلی مرکز آوزش علمی کاربردی استان اردبیل و دوره های کوتاه مدت تخصصی جهاددانشگاهی و همچنین نحوه ثبت نام در رشته های تحصیلی آشنا شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل خدمات آموزشی در ۶ رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی ارائه می شود تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر از این مرکز، فارغ التحصیل شده اند و بیش از ۴۰۰ نفر در حال تحصیل هستند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل دارای کلاس های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته بوده که با بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

گفتنی است در پایان این بازدید ضمن ارائه اطلاعات لازم در مورد نحوه ثبت نام و تحصیل در مرکز علمی کاربردی به دانش آموزان، به سوالات آنها در خصوص رشته ها و شرایط تحصیل پاسخ داده شد.

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا