نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > انعقاد تفاهمنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل و شرکت طنین پیک سبلان
۱۳۷ بازدید

تفاهمنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل و شرکت طنین پیک سبلان بعنوان تنها تولید کننده توپ جام جهانی در ایران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، با حضور سرپرست واحد استانی ، رئیس سازمان صمت و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت این استان و مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان ، این تفاهم نامه همکاری امضاء شد.

در جریان بازدید سرپرست واحد استانی اردبیل از شرکت طنین پیک سبلان و انعقاد تفاهمنامه همکاری، صفا سراج مهدی زاده مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان و تنها تولید کننده توپ های جام جهانی، ضمن استقبال و ابراز علاقه از انعقاد این تفاهمنامه و همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: دلیل موفقیت این واحد تولیدی عدم وابستگی‌های مالی به تسهیلات بانکی و اتکا به علم و مهارت در کنار همدیگر و دانش بنیان بودن آن بوده است و سعی کردیم کارها را به معنای واقعی کلمه به صورت علمی کاربردی پیش ببریم.

مهدیزاده مدیرعامل واحد نمونه ملی در کشور، با اشاره به سابقه همکاری با مراکز علمی و آموزش عالی خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه هایی که با دانشگاه های داخل و یا خارج از استان امضا شده، سعی کردیم تخصص و مهارت را در اولویت قرار دهیم، بطوری که واحد تحقیق و توسعه این کارخانه که دارای مجوز نیز می باشد، جزو واحدهای برتر بوده و با ثبت اختراعات و مقالات متعدد، همه ساله به عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر انتخاب می‌شود.

وی با ابراز علاقه مندی در خصوص همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی، دلیل این علاقه و همکاری را مهارت محور و علمی کاربردی بودن این دانشگاه عنوان نهاد و با ارائه درخواستی، برای ایجاد و تأسیس یک مرکز آموزش علمی کاربردی اعلام آمادگی کرد.

 مدیرعامل شرکت طنین پیک سبلان با اشاره به غریب و فقیر بودن صنعت اسباب بازی در ایران یادآور شد: ما سعی داریم با ایجاد یک آکادمی علمی کاربردی، نیروهای ماهر مورد نیاز خود را چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ تولید و بازاریابی بخصوص در هنر های انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای جلوی واردات اینگونه محصولات را گرفته، خودکفا شویم.

 شایان ذکر است که شرکت طنین پیک سبلان در شهرک صنعتی فاز ۲ اردبیل واقع شده و حضور بالای ۵۵۰ نفر پرسنل در تولید انواع توپ و اسباب بازی در کشور بی‌نظیر بوده و در تامین بخشی از توپ های جام جهانی در کنار شرکت های بزرگی همچون آدیداس، تولید و مشارکت داشت.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا