نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی موجب تربیت نیروهای کارآمد می شود
۲۴۹ بازدید

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی موجب تربیت نیروهای کارآمد می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر فلاحی نماینده مردم همدان و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از امکانات و تجهیزات کارگاهی مرکز آموزشی علمی کاربردی ماشین سازی تبریز، گفت: آموزش های مهارتی موجب تربیت نیروهای کارآمد می شود هم چنانکه فعالیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی بر پایه تربیت نیروهای کارآفرین می باشد.

دکتر فلاحی ضمن قدردانی از اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز آموزشی علمی کاربردی ماشین سازی اظهار کرد: به همت دانشجویان و دانش آموختگان در مراکز نوآوری این مرکز آموزشی کارهای بسیار فاخری انجام شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محصولاتی که در این مرکز تولید می شود تماماً تولید داخل است که به دست توانمند جوانان ایرانی تولید می شود و ما را از واردات قطعات مورد نیاز کشور بی نیاز می کند.

وی اظهار کرد: آنچه در آموزش های مهارتی و کاربردی مفید است از همین اماکن و کارگاه ها بیرون می آید که نسل جوان با یک آموزش کوتاه مدت می تواند به یک نیروی کار متخصص تبدیل شود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا