نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > آغاز پذیریش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل/افزایش 17 درصدی جذب دانشجو
۲۱۴ بازدید

رئیس دانشگاه جامع علمی ، کاربردی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی، کاربردی در اردبیل شاغل هستند، گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل نست به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.

داریوش لطیفی 18 دی ماه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل برای تکمیل ظرفیت پذیرش در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم سال تحصیلی دانشجو جذب می‌کند.

به گفته وی مهلت ثبت‌نام در مقطع کاردانی تا روز دوشنبه ۲۲ دی ماه و در مقطع کارشناسی تا روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه  می باشد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب مرکز اردبیل در رشته دلخواه خود ثبت‌نام کنند.

به گفته رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لطیفی ۱۰۰ درصد دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه بومی بوده و تاکنون ۲۴ هزار دانشجو از مراکز وابسته به این دانشگاه در استان فارغ‌التحصیل شده‌ است.

لطیفی در ادامه با اشاره به اقدامات این دانشگاه خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی مانعی برای فعالیت های این دانشگاه نبود بلکه توانستیم با برنامه ریزی های اصولی تمام برنامه های علمی و فرهنگی این دانشگاه را به نحو احسن پیش ببریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به فعالیت ۱۳ مرکز علمی کاربردی وابسته به این دانشگاه با ۶۵ کد رشته محل در در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ مرکز در شهر اردبیل، ۲ مرکز در پارس‌آباد و یک مرکز در گرمی می باشد..

وی همچنین افزایش دوره های کوتاه مدت این دانشگاه را یادآور شد و افزود: در سال جاری  دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه نسبت به گذشته افزایش داشته است به طوری که علاوه بر مراکز وابسته به این دانشگاه به سایر دستگاه‌ها و نهادها در استان مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت صادر شده است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا