نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > پیام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
۵۹ بازدید

دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پیامی فرارسیدن هفته معلم را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، در متن این پیام آمده است:
تعلیم و تعلم موهبتی است که خداوند آن را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی نمود تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.
بی شک انسان‌هایی که نام خود را در زمره واژه مقدس معلم ثبت کردند، رهروی راه انبیاء هستند و به سان آنان با زدودن ظلمات جهل و نادانی، زلال ایمان را در لوح جان، جاری می‌سازند. روز معلم فرصت مناسبی به منظور پاسداشت مقام شامخ قشر خدوم و نجیب جامعه است که کار و حرفه‌شان، همانند نقش گرانقدر انبیاء و رسولان الهی شناخته می‌‏شود و تعالی بالندگی فرزندان جامعه به آنان وابسته است.
اوراق زرین تاریخ تعلیم و تربیت در ایران، سیمای درخشان معلمان نام آور و اساتید برجسته‌ای را بر خود نقش ابدی زده است، آنان که با پیکار مقدس خویش، حماسه‌های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و در راس ایشان نام معلم مجاهد و استاد فرهیخته شهید آیت‌اله مرتضی مطهری از یاران امام راحل (ره) بر تارک زمان می درخشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام این استاد ارجمند، هفته معلم را به تمامی مجاهدان جبهه علم و معرفت به ویژه مدرسان نظام آموزش عالی علمی کاربردی و اعضای هیات علمی این دانشگاه تبریک عرض نموده و باتوجه به جایگاه ویژه این نظام آموزشی به عنوان یکی از بخش های پیشران کشور در رفع چالش های موجود و نقش آفرینی آن در زیست بوم اشتغال کشور، ضرورت پرداختن به این مهم را در ایفای مسئولیت محوله یادآور می شوم.
توفیق روزافزون همگان را از درگاه احدیت و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا