نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > نشست نوروزی و هم اندیشی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با همکاران برگزار شد
۲۶۰ بازدید

در دومین روز کاری سال ۱۴۰۰، نشست نوروزی و هم اندیشی رییس واحد استانی اردبیل با همکاران در محل سالن جلسه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، دکتر داریوش لطیفی با تبریک و گرامیداشت سال ۱۴۰۰ بعنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها گفت: انسان موجودی برتر بوده و بهترین هدیه خداوند همین خلقت بشراست. لذا جدیت در کارها و استفاده از فرصتهایی که در اختیار ما قرار گرفته است که بسیار ارزشمند و گرانبهاست و نتایج حسابرسی و ارزیابی را در پیشگاه خداوند مشخص خواهدکرد.

رییس واحد استانی اردبیل، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید ما انسانها را گروه گروه و قبیله قبیله قرار دادیم نشان از توانمندی بالای آدم ها بوده و شناخت بیشتر از همدیگر است.

لطیفی در بخشی از نشست صمیمی خود با همکاران اظهارداشت: حسن همکاری در یک مجموعه بهترین و مهمترین نعمت خداونداست و حتی در شرایط سخت کاری انجام هرچه بهتر تعهدات عامل رشد یک سازمان را رقم خواهد زد و بهای آن عمری است که بخاطر انجام آن صرف می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، در پایان صحبتهای خود ضمن توصیه به اخلاق مداری و اهتمام و جدیت در کارها، از همکاران خواست تا هر کدام بعنوان یک مسئول در خصوص امور محوله برنامه ریزی نموده و آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا