نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > اخبار آموزشی > مهلت ثبت نام از داوطلبان دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۸ تمدید شد
۶۴۳۹ بازدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهلت ثبت نام از داوطلبان دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی نظام آموزش مهارتی مهرماه ۹۸ تمدید شد.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام این دوره می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ برای ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۱۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

همچنین با توجه به وصول برخی موارد اصلاحی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سوی این دانشگاه، اصلاحیه این دفترچه راهنما در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا