نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل > اخبار آموزشی > مراسم تجلیل از مدرسان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل
۳۹۸ بازدید

به گزارش حوزه دانشجویی فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی اردبیل، به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، مراسم تجلیل از مدرسان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار شد.

در این مراسم ، مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل ضمن تبریک هفته معلم و تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ مدرسان همکار این مرکز گفت: جایگاه تعلیم و تربیت والا‌ترین و بهترین جایگاه در جامعه است که باید قدر این جایگاه را دانست و به درستی از آن استفاده کرد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه یکی از رویکردهای جهاددانشگاهی استان اردبیل ایجاد اشتغال و مهارت افزایی در قالب مرکز آموزش علمی کاربردی و سازمان اشتغال دانشجویان است اظهارکرد: بایستی بهترین فضای آموزشی را برای انجام مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت فراهم کنیم تا مدرسان مجرببتوانند اندوخته‌های غنی علمی خود را به دانشجویان منتقل کنند.

جایگاه تعلیم و تربیت والا‌ترین و بهترین جایگاه در جامعه است

وی با بیان اینکه معلمی یکی از مشاغل سخت است و تا انگیزه نباشد نمی توان در این امر موفق عمل کرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دانشگاه ها دانشجو محوری حاکم است، به همین خاطر وظیفه اساتید نسبت به گذشته دوچندان شده است و آنان باید با آمادگی لازم و با مطالعه دقیق منابع و مطالب جدید در کلاس درس حضور یابند.

در این مراسم سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل، هفته معلم را بهانه‌ای برای تجلیل از مقام شامخ معلمان و اساتید عنوان و تصریح کرد: در دین اسلام تعلیم و تربیت در ردیف جهاد قرار دارد لذا کسانی که به این مهم می پردازند به یقین جهادگران عرصه علم و دانش هستند.

سلیم پناهی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند و ۴۱۲ نفر تحصیل می کنند تصریح کرد: هم اکنون در این مرکز، خدمات آموزشی در ۶ رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه طبق اعلام نهادهای نظارتی، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل یکی از مراکز فعال استان است خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان جهاددانشگاهی این است که بهترین محیط آموزشی را برای دانشجویان و مدرسان فراهم کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم بعد از نشست صمیمی مدرسان با رئیس جهاددانشگاهی استان، با اهدای لوح، هدیه و شاخه گل از ۵۲ مدرس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل تجلیل شد.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا